Visita a la UAB amb l’alumnat de CROMA

Els tallers d’estudi CROMA estan adreçats a un grup reduït d’alumnes de 5è i 6è per dinamitzar el català a través d’activitats de cohesió i de recerca de coneixements.

Estan gestionats per la Fundació Autònoma Solidària (FAS) de la UAB,dintre de les actuacions del Pla d’entorn de l’ajuntament, mitjançant l’acompanyament de voluntariat universitari.

Aquest curs ens ha tocat visitar el Centre de Recerca AgroGenética, on investiguen mutacions que millorin l’adaptació a noves situacions climàtiques,per exemple.

La cloenda es fa amb una visita a la UAB de tots els grups de les escoles participants on presenten, davant d’altres escoles i professors universitaris, el resultat del seus projectes. Despres participen en una divertida gimcana i en haver dinat, es van signar les samarretes que els van regalar.
El Ramon Llull va presentar  unes plantes mutants inventades, resultants del projecte i van respondre molt bé les preguntes dels professors universitaris.

Podeu veure els videos i les fotos amb la vostra contrasenya de la vostra promoció.

Felicitats !