VISITA A LA UNIVERSITAT DE BELLATERRA

Bon dia famílies

Us volem compartir el moment què el grup d’alumnes que participa en el programa CROMA va presentar, tot i els nervis, en la facultat de Neurociències els dos robots resultants del projecte “El Robot de les Emocions”.

CROMA és un programa gestionat pel Pla d’entorn de l’ajuntament i la UA de Bellaterra amb l’objectiu d’acompanyar i motivar en l’aprenentatge a alumnat de cicle superior proposats per l’escola. Es realitza durant tot el curs en dos sessions fora de l’horari escolar. Ho porten a terme estudiants voluntaris que forma part de la seva formació universitària.

Aquest any el projecte ho han dirigit la Maria i la Sunna que van començar amb un treball de cohesió, després un treball de coneixement de  “les plantes mutants” i han acabat amb els robots de les emocions dissenyats per ells/es, el qual han hagut de presentar davant de les altres escoles participants del Vallès, amb molts nervis però amb molt esforç de superació.

Després ens van ensenyar i explicar com treballen en la investigació de les neurones del cervell, per això, ens van posar una neurona d’enganxina al nostre grup. També ens van deixar entrar en  els laboratoris amb els ratolins i mirar en els microscopis.

Un aplaudiment de tota l’escola

Clica sobre la foto i veuràs més fotos i vídeos