PORT AVENTURA 2023 5è

Aquest passat dimecres 31 de maig l’alumnat de 5è hem anat d’excursió al Parc d’Atraccions de Port Aventura (Salou). És una de les sortides més esperades per tots els nens i nenes de l’escola. Allà vam poder gaudir del sabor de la Mediterrània, del ritme de la Polinèsia, de l’encant de la Xina i del salvatge Far West.

Va ser una jornada que sempre quedarà en el record de l’escola, dels mestres i dels/les alumnes de compartir un dia diferent i divertit en un entorn molt diferent al dia a dia de l’escola.

En el següent enllaç volem compartir amb vosaltres les imatges i els vídeos perquè també disfruteu des de la pantalla d’un dia molt especial.

PORT AVENTURA 5è