6è SORTIDES de PROJECTES

Estimades famílies de 6è:

Just abans de concloure el primer trimestre, les dues classes de sisè van realitzar les seves sortides referents al projecte lliure que va donar nom al grups.

Els alumnes de 6è A van anar al Cosmocaixa i els alumnes de 6è B van anar al Palau Olímpic de Montjuic. Totes dues classes van passar, cadascuna amb el seu grup, un dia meravellós descobrint nous conceptes relacionats amb els projectes.

Els Donkey Kong van explorar la ciència en viu i els Futbolers van veure tant trofeus com un autèntic camp de futbol. Us convidem a veure les imatges d’aquell dia, recordeu fer servir l’usuari i contrasenya que us vam fer arribar.