5è…Sortida al Montseny – Fontmartina

Aquest passat divendres 24 de març l’alumnat de 5è vam realitzar la Sortida al Montseny per conèixer i aprendre sobre la flora, la fauna i la vegetació d’aquest Parc Natural.

Primer sortida a les 9.15 amb autocar des de l’escola fins al Montseny. Després d’1 hora de viatge aproximadament arribada a Fontmartina, on amb els professors/es i monitors/es esmorzem en un entorn espectacular.

Seguidament ens repartim per classes i comencem la passejada per Fontmartina amb la Cinta i l’Èrik.

Van ser 2 hores aproximadament gaudint d’un paisatge i unes vistes increïbles. Disfrutant del silenci, la pau i la tranquil·litat de la naturalesa en estat pur.

Sobre les 13.00 hores tocava recuperar forces amb un bon dinar i després una estona merescuda de joc lliure, abans de tornar a agafar l’autocar cap a les 15:00 i retornar a l’escola.

Nosaltres ens ho vam passar genial i us deixem unes quantes fotos que volem compartir amb vosaltres.

Cliqueu en el següent enllaç per accedir a les imatges.

Sortida Montseny – Fontmartina