La Vall de Núria

El divendres 6 de maig els i les alumnes de 4t vam fer una sortida a la Vall de Núria relacionada amb l’àrea de Coneixement de Medi i el Projecte de Catalunya.

Vam arribar a la Vall de Núria amb el tren cremallera i així poder conèixer les particularitats d’aquest tipus de transport.

Durant el viatge els alumnes van poder gaudir del paisatge d’alta muntanya i de les seves característiques.

A la Vall vam fer una visita a l’ermita de Sant Gil i vam caminar per l’entorn per tal de poder observar el llac i les muntanyes de l’entorn.

ÀLBUM FOTOS