Iniciem el projecte de “L’hort”

Els i les alumnes de primer estem encantats de compartir amb vosaltres les activitats que han començat a realitzar en el projecte de medi, “L’hort de l’escola”. En el seu primer dia, els nens i nenes van explorar les taules de cultiu i van treballar junts per eliminar les males herbes, donant vida a l’espai. Aquesta és només la primera de moltes emocionants activitats que tenim programades a l’hort escolar. Estem a punt per realitzar un projecte vivencial ple de descobriments tenint en compte l’educació ambiental. Us convidem a seguir-lo per observar els diferents progressos que anem realitzant.

Clica aquí per veure les FOTOS DE L’HORT