SORTIDA AL PARC DE L’ARBORÈTUM i4 i i5

Els i les alumnes d’i4 i i5, el passat divendres 4 de novembre vam fer una sortida fins al parc de l’Arborètum per conèixer, descobrir i observar la TARDOR i tot el què l’envolta.

Vam viure la màgia de la TARDOR de ple: sol, núvol, plugim i vent! Fulles que revolaven amb el vent, ocells cantant des del seu niu, pedres, troncs, olors de la tardor i un parc nou per a molts d’ells i elles.

Tot l’alumnat va passar un dia magnífic realitzant diverses activitats, explorant l’entorn, sentint, imaginant, compartint i interactuant amb els altres.

FOTOS DE LA SORTIDA