REUNIÓ DE CONTINGUTS A I5

“A llegir, se n’aprèn.
Podem néixer amb moltes variables: rossos o morens, mascles o femelles, grassos o prims, però no pas LECTORS.
Hi ha un llarg camí cap a l’assoliment de la capacitat lectora. I aquest és un camí on l’infant s’ha d’endinsar acompanyat.”
Joan Portell

El passat divendres i després d’uns anys sense poder-ho realitzar, les portes de l’escola es van obrir per a les famílies. Hem pogut recuperar una de les activitats més màgiques i especials pels nens i nenes de l’escola així com per a les famílies: la reunió de continguts.
Vam passar una tarda molt agradable amb totes les famílies d’I5 per explicar-los de quina manera portem a terme l’aprenentatge de la lectura. Vam acabar la sessió anant a l’aula a compartir una activitat entre famílies i alumnes. Es van viure moments molt bonics compartint, dialogant, conversant, creant…
Famílies, agrair-vos la vostra participació i per caminar al nostre costat! CONSTRUÏM JUNTS EL SEU FUTUR!
Us compartim un petit recull de fotografies realitzant racons de llengua així com també la informació que vam projectar.

RACONS DE LLENGUA A I5

IMPULSEM LA LECTURA