CIÈNCIA A I5: EXPLOREM I EXPERIMENTEM PER CONÈIXER EL MÓN

Observació i experimentació, dos procediments que es donen quan treballem la ciència a educació infantil.

A l’hora de ciència… observem a través de diferents instruments que ens ajuden a captar millor la realitat i a fer-se preguntes sobre allò observat, implicant diferents habilitats com classificar, ordenar, quantificar….

A l’hora de ciència... experimentem a través de diferents propostes que s’inicien a partir d’un repte per tal que l’infant actuï o intervingui amb la intenció de trobar resposta o conèixer millor com funciona un determinat fenomen, material….

A l’hora de ciència… provem, reintentem, busquem diferents vies, formulem diferents hipòtesis…

Durant el primer trimestre l’alumnat d’i5 ha experimentat i jugat amb: les baldufes, balances, amb la sorra, amb el vent, amb les lupes i amb les rampes.

Us deixem amb un recull de fotografies perquè observeu tots els processos i petites descobertes que han realitzat els alumnes.

CIÈNCIES A I5