i4 Reunió de continguts: Animalons del pati

Cada any, a l’escola oferim la possibilitat de passar una tarda amb els infants, en la que compartim diferents temàtiques i aspectes sobre com es treballen a l’escola els eixos curriculars.

A i4, estem engrescats amb tot el què es belluga al pati; per exemple la caixa niu que tenim al pati; a l’hivern la vam netejar i ara ja hi hem vist una parelleta de cueretes blanques que hi estant fent el niu. A partir d’aquí està creixent un gran interès entre els infants, de fet totes les bestioles que habiten el pati són un reclam, una sorpresa, una descoberta, i en cada descoberta una oportunitat, una situació d’aprenentatge.

L’hem compartit amb les famílies, a qui els infants volien demanar ajut: volen posar més caixes niu i quan les vam tenir a l’aula no sabíem com muntar-les, “necessitem els grans per interpretar instruccions i fer servir eines que sols no podem fer anar”, “convidem a les famílies a jugar i a pintar, a fer ocellets de paper, cantar cançons, preparar menjar pels ocells, a netejar el pati..” . Iniciatives que hem preparat i al llarg de la tarda hem anat elaborant i aprenent junts. Un regal de tarda que ha sembrat en els cors dels infants un gran record. Moltíssimes gràcies!!

Estem tots a l’espera del què ens aportarà aquesta nova primavera…

Us enllacem les fotos d’unes mans on juntes famílies, mestres i infants fem escola.

cliqueu aquí per visualitzar les fotos