El Serpent dels Menuts a l’escola

Aquestes setmanes a I5 hem estat treballant la llegenda del Serpent de Manlleu. I quina alegria i gran sorpresa ens vam emportar quan el dimarts de bon matí ens vam trobar una nota a la pissarra informant que el Serpent es trobava amagat per l’escola. Les dues classes vam sortir en busca del Serpent, i de sobte, màgia:  una forta olor de Serpent se sentia a prop del gimnàs. Vam entrar-hi i efectivament, allà estava: EL SERPENT DELS MENUTS havia arribat a la nostra escola.

Emocionats tots i totes, vam poder gaudir molt tot fent una petita representació de la llegenda.

Cliqueu una mica més avall per veure les fotografies.

Fotos del Serpent dels Menuts als Quatre Vents