DIA DE…

L’última setmana de trimestre va ser molt especial per tot l’alumnat dels 4 Vents ja que vam celebrar l’english day, el dia de les matemàtiques i el dia de l’educació física. Uns dies on tot l’alumnat d’infantil es va divertir tot aprenent i jugant.

Dimarts 28 d’abril l’alumnat d’infantil va viure una tarda dedicada a la llengua i cultura anglesa realitzant tot tipus d’activitats, tallers i jocs en anglès.

Dimecres 29 d’abril al matí, va tocar el dia de les matemàtiques. Per grups havien d’aconseguir superar 4 reptes matemàtics si volien obrir l’encadenat de la maleta i saber què s’hi amagava a dins. Dies abans i gràcies a tot un treball en equip, van aconseguir construir la Cúpula Leonardo.

Dijous 30 d’abril, va ser el torn de l’activitat física. Molts jocs per fer moure el cos i passar una tarda d’allò més moguda!

Us deixem amb un recull de fotografies dels diferents dies.

English Day

Dia de les matemàtiques