Descobrim món a educació infantil

Aquest any tota l’escola ha acordat que l’eix transversal a treballar sigui: DESCOBRIM EL MÓN!!!

El cicle d’Educació Infantil hem simulat i gaudit d’un petit viatge en tren recorrent els diferents països d’Europa.

Els noms de les nostres classes tenen a veure amb monuments emblemàtics de cada país. Un revisor molt conegut ens ha portat els bitllets de les classes per anar a l’espectacle que ha tingut lloc al gimnàs de l’escola.

Cada classe ha fet parada a un país tot regalant-nos una maleta amb informació i “souvenirs”.

Al llarg d’aquestes setmanes ens van arribant sorpreses i anem treballant sobre el nom de la nostra classe.

Vinilo decorativo maleta de viaje - TenViniloFotos del viatge en tren