SORTIDA AL PARC EÒLIC DE LA SERRA DE RUBIÓ 5È

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dimarts 5 de maig vam anar a visitar el parc eòlic de la serra de Rubió.  Allà ens varen explicar quines són les s parts d’un molí de vent,  com funciona i també com ho fan per decidir on munten un parc eòlic. És molt important que l’impacte ambiental sigui el menor possible i per aquest motiu al llarg dels anys han anat desenvolupant i millorant nous  molins de vent.

Abans de dinar vam anar a veure la Torre de la Manresana, una torre de guaita que hi ha prop del parc eòlic situada al nucli de Prats de Rei, i hi vam pujar. Va ser una sortida molt interessant i ens va agradar molt!!!

SORTIDA A LA SAGRADA FAMÍLIA 6È

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El divendres 8 de maig vam anar d’excursió a Barcelona a veure la Sagrada Família ja que  a classe vam estar treballant l’obra de Gaudí i el Modernisme.

Va ser una visita molt interessant. Els guies que ho explicaven ens van donar tot un material molt engrescador que anàvem utilitzant al llarg de la visita, d’aquesta manera vam per poder veure més detalladament tots els elements que ens ensenyaven.

SORTIDA A LA COLÒNIA VIDAL 6È

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dimecres 29 d’abril vam anar d’excursió a veure dues colònies tèxtils del Llobregat. Vam visitar la casa de l’amo a Viladomiu Nou, on vam poder veure com vivia la burgesia de l’època. Després vam anar a la Colònia Vidal. Vam visitar la fàbrica i les diferents instal·lacions que hi ha: una botiga, el teatre, una oficina de la Caixa de Manresa, una casa dels treballadors, l’escola…, vam adonar-nos que la vida en aquella època havia de ser molt dura pels treballadors. Va ser molt interessant.

FESTA DE PRIMAVERA 2015

Hola famílies!!!!imatge programa festes

Com ja sabeu, aquest    dissabte tenim una cita a l’escola… celebrarem LA FESTA DE PRIMAVERA!!!!

 

Petits, mitjans, grans, pares, mares, avis, àvies, tiets, tietes… TOTS ens ho passarem d’allò més bé!

Hi haurà diferents propostes perquè tothom pugui triar què li agrada més: màscares, maquillatge, ginkana, jocs, ball de gegants, cursa d’orientació, espectacle d’animació, vol d’aus i espectacle de falcons, ball de dimonis, tabalons… i com no, el nostre tradicional ball de correfoc i Correfoc.

Per consultar les activitats que es realitzaran, els horaris i els espais on es faran, cliqueu aquest enllaç.

Programa de la festa

Us hi esperem a tots!!!!

ENGLISH PROJECTS

 

Watch your chidren’s projects!!!

5è.A

 

ALBERT  RIERA   I  CARLES: THE UNITED STATES

 

ANDREA  I  NOEMÍ:  BRAZIL

 

LASI,  ALBERT  TALON  I  SAMED:  SWEDEN

 

PALMIRA  I  JÚLIA: CANADA

 

VÍCTOR  I  ALEXEY:  RUSIA

 

JOAN  I  SERGI: VENEZUELA

 

MARTA  I  MERITXELL: TURKEY

 

PAULA  SÁNCHEZ  I  MARC:  MADAGASCAR

 

LAIA  I  CLÀUDIA  REYES: AUSTRALIA

 

PAULA  NÚÑEZ  I  CLÀUDIA  MARTÍNEZ: ITALY

 

CHAIMA, WASSIM I VIERNA: ARGENTINA

5è. B:

BERTA CASAS, BERTA BASTARDES  I  EMMA: ITALY

 

LARA  I   YAYI   CHENG: CHINA

 

NAIM  I  MOHAMED:  GERMANY

 

SENNA  I  LAURA:  HOLLAND

 

FERRAN  I  TAHIROU:  THE UNITED  STATES

 

SERGI  I  BERNAT:  BRAZIL

 

JAN  PLA  I  NIL:  MEXICO

 

JAN  SOLER  I  JORDI: SWITZERLAND

 

LIA   I  EVELYN:  FRANCE

 

MIREIA, ALEXANDRA  I  AINA: ITALY

 

MARTÍ   I   ZHIQIANG :  JAPAN

 

EL SANT JORDI DEL PUIGBERENGUER A TV3

Enguany al telenotícies del dia 23 d’abril de TV3 va sortir un bocinet de la celebració de la diada de Sant Jordi a la nostra escola.

En aquest video s’ha intentat mostrar les diferents activitats que s’han realitzat en els diferents cicles: la tradicional llegenda de Sant Jordi de P5, la parada de roses i llibres organitzada per l’AMPA i que tots els cursos anem a visitar, i les obres de teatre realitzades des de 1r. fins a 6è. de primària.

A tots els nens i nenes de l’escola els ha agradat que la seva escola sortís ” a la tele”, això sí que ha estat una notícia…!!!!! Així que per qui ho vulgui mirar o tornar a mirar, us deixem el video:

LA DIADA DE SANT JORDI AL CICLE SUPERIOR

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Enguany, per celebrar la diada  de Sant Jordi, al cicle superior varem preparar quatre obres de teatre, una a cada classe. Les classes de sisè varem representar els “Versos perversos” i les de cinquè “El vestit nou de l’emperador” i “Ui, quin dilluns!”. Ens ho vam passar molt bé, i ens va venir a gravar la TV3 i tot!!!

 

HORA DEL CONTE (Abril)

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquesta tarda, hem tingut una nova oportunitat d’escoltar contes a sota dels pins del Puigberenguer.

Hem tingut, cançons de dracs i contes de monstres monstruosos i princeses que es tiren pets…

HoraConteDrac

Ens ho hem passat molt bé.

SANT JORDI 2015 (Cicle Mitjà)

Hem celebrat la diada de Sant Jordi fent teatre a tots els cursos. Ha estat una activitat motivadora i l’han realitzat amb molta il•lusió .
El nostre agraïment a tots vosaltres per haver-los ajudat a que fos un èxit.

4t A : La fada Biblina

4t B :  El flutista de Hamelin

3r A :  En Filoseta

 

3r B : La casa d’en Tres Botons