El proper dissabte 10 de juny a partir de les 10 del matí, matinal d’intercanvi cultural al Puigberenguer.
COLÒNIES A CAN BAJONA CICLE MITJÀ
29/05/15Les colònies a Can Bajona han estat molt maques. Hem fet activitats de granja, hort, coneixement de l’entorn i circuit d’aventura.
PIRAGUADA 2015
27/05/15El proper diumenge 31 de Maig farem la Piraguada al Parc de l’Agulla.
Oberta a tots els nens/es de l’Escola. No cal saber-ne. Vingueu amb ganes de passar-ho bé. Cal que vagin acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.
Lloc: Parc de l’Agulla
Dia: 31/05/2015
Hora: 10h
Tots els nens i nenes podran participar-hi amb canoes:
Els petits aniran amb monitor.
Els grans podran anar sols, seguint els consells dels monitors.
Recordatori:
Recomanem protegir els nens/es del sol amb una gorra o crema protectora.
Hi haurà servei de bar al nou xiringuitu que hi ha sobre les instal·lacions de les canoes.
Inscripció:
PREU = 1 Euro per alumne participant, que es pagarà a l’organització el mateix diumenge.
Omplir butlleta i dipositar-la a la bústia de l’AMPA, o bé inscriure-us en el següent formulari web:
http://goo.gl/forms/PYKY67uNyP
Organitza:
AMPA – Comissió d’esports
CANTÀNIA 2015
26/05/15Aquest dimecres 13 de maig, els nens de cinquè vam anar al Kursal a fer el concert de la Cantània que hem preparat durant tot el curs. Ens va agradar molt pujar a l’escenari i poder cantar les cançons amb l’acompanyament dels músics i el públic que ens acompanyava. Va ser una experiència molt enriquidora.
BICICLETADA DE 6È
26/05/15El dimecres 13 de maig vam fer la “bicicletada”. Va ser una excursió molt divertida perquè vam fer un recorregut amb bici pel Bages. Vam marxar de Manresa fins a Santpedor, esmorzant a mig camí. Des d’allà vam anar fins a Juncadella, on vam fer la parada més llarga, i vam tornar a l’escola fent una última pujada amb molt esforç . Vam acabar força cansats, però molt contents.
ALUMNAT DE COLÒNIES: 5è
20/05/15ALUMNAT DE COLÒNIES: CICLE MITJÀ
20/05/15ALUMNAT DE COLÒNIES: CICLE INICIAL
20/05/15ESCOLA D’ESTIU I JORNADA INTENSIVA 2015
13/05/15
Arriba l’estiu i ja estem preparant el casal d’aquest any.
Coneixeu el Gran Dictat? Masterchef Junior? Oh Happy Day?
De la mà d’un famosíssim presentador de televisió coneixerem el món dels concursos. Setmana rere setmana, tastarem tots els tipus de concursos televisius que han existit i fins i tot els que encara s’han d’inventar. I qui sap… potser fins i tot fem història i guanyem un Record Guinness.
Aquí us podeu descarregar el fulletó de l’escola d’estiu i del casal que té lloc les dues setmanes de jornada intensiva a l’escola.
Per qualsevol dubte podeu contactar a traves del mail extraescolarspuigberenguer@gmail. Com o amb tirotella al contacte que trobareu al fulletó
FESTA PRIMAVERA 2015
13/05/15Després de tant esperar, la festa de primavera ja ha arribat… i ha acabat!!!!
Estem molt contents que tants nens i nenes vinguéssiu aquest dissabte a l’escola amb les vostres famílies, i volem agrair a totes les persones que van col·laborar per fer possible aquesta festa tan estimada per a tots… MIL GRÀCIES!!!!
A continuació podreu veure fotografies d’algunes activitats que es van realitzar. Mica en mica esperem tenir més fotografies per aconseguir reflectir-les totes i així tenir un record complert d’aquesta FESTA DE PRIMAVERA 2015.







