AUDICIONS

La setmana del 8 al 12 de febrer vam poder escoltar la banda sonora d’ “Star Wars” del compositor John Williams.

Aquesta setmana durant l’entrada a l’escola, ja que s’aproxima la “Festa de la Llum”, podem escoltar la “Rumba de la Llum” del grup santjoanec “Los Remendaos”.

CAN FONT : ESTUDIEM L’AIGUA 4T

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Després d’haver treballat aquest tema a la classe, els/les alumnes de 4t han visitat Can Font per fer uns tallers sobre la potabilització, el cicle i els sons de l’aigua.

CARNESTOLTES 2016

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat divendres 5 de febrer a la tarda, vàrem celebrar la festa del Carnestoltes a la nostra escola. En primer lloc el pare Miquel Ribera va llegir el pregó en presència de sa Majestat Rei Carnestoltes.

A continuació els nens i nenes de sisè ens van convidar a ballar tots junts la dansa que ells mateixos havien preparat amb la cançó dels Catarres “Rock&Roll”. Tots la vam assajar a les nostres classes prèviament i teníem moltes ganes de ballar-la tots junts!

Així doncs ens vam repartir pel pati formant rotllanes i vàrem fer la gran ballada. Ens va agradar molt i ens ho vam passar d’allò més bé!

Aquí teniu l’enllaç de la cançó:

CARNESTOLTES INFANTIL DE MANRESA

Amigues i amics, petits i grans…. El Carnestoltes ja és aquí!!

Tants dies esperant-lo, per fi ha arribat.

Tots veu recollir el material aquesta setmana. Ja ho teniu a punt? Ho teniu preparat per convertir-vos en Capità Escarola?

Però centrem-nos, diumenge, com quedem?
Pels que ja heu vingut altres anys, dir-vos que hi han canvis, i pels que sou nous, ara us ho expliquem:
La concentració és al Carrer Alfons XII, sortim de la Plana de l’Om. Busqueu el cartell amb el nom de l’Escola. Busqueu-lo prop de la plaça. Sortim els primers. Un any més, la carrossa ecològica te el número 1. Som els número 1.

*NOU RECORREGUT: Plana de l’Om, C/ del Born, Pl. St. Domenec, Passeig
Pere III, prolongació Guimerà, Pl. Lluís Companys, C/ Carrasco i
Formiguera iarribada a la Pl. de les Oques (darrera correus )

La concentració és a les 11 del matí. Els que aneu amb nens petits, aneu directes allà. Els que sou del barri o aneu amb nens més grans ens podeu venir a ajudar a baixar la carrossa (que ja sabeu que és de tracció animal) i la geganta (idem). Aquest any hi ha un bon tros fins al punt de sortida. Els que vingueu a l’escola feu cap a les 10:15.

CarnelstoltesInfantil2016Cartell

Tindrem confetti i xiulets per fer força xerinola. Ho repartirem abans de sortir.

Quan arribem a la plaça de les Oques, final de la rua, ens hem d’acostar cap a l’escenari, on hi haurà el Jordi Callau fent ambient.

Dissabte descanseu i carregueu piles, que diumenge hem d’estar “a tope”.
Al matí serem a l’escola, si voleu venir a donar un cop de mà a fer els últims retocs a la carrossa o simplement a veure com queda, allà serem.

Va, que ja queda poc,

Capità Escarola a l’atac!!

HORA DEL CONTE (GENER)

El passat divendres 29 de gener, vàrem tenir una nova edició de l’hora del conte.

En aquesta ocasió vàrem poder escoltar, cantar i ballar contes i cançons de Carnestoltes i la Vella Quaresma.

Hora Conte Gener 2016

Ens ho vàrem passar d’allò més bé.

PREGÓ CARNESTOLTES

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de parvulari vam anar a rebre al Rei Carnestoltes i els alumnes de tercer ens han regalat un divertit pregó de Sa Majestat, el Rei dels Pocasoltes.

Amb bonics rodolins ens han fet moure’ns, saltar, picar de mans… i ens han explicat quines consignes hem de portar aquests dies.

Moltes gràcies!!!!

ELS PASTORETS DE 6è.

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Han passat força dies des que els nois i noies de 6è van poder compartir amb pares, mestres i companys, la posada en escena dels Pastorets de Folch i Torres.

Malgrat tot, després dels nervis, l’emoció i veure’n el magnífic resultat, aquí us deixem una mostra de fotografies tan del “backstage” com de la posada en escena de l’obra. Esperem que us agradin!

 

 

TALLER SOBRE DISCAPACITATS

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat 28 de gener van venir un grup de monitors del Consell Comarcal a fer-nos un taller sobre diverses discapacitats tan físiques, sensorials o intel·lectuals. Els nois i noies de l’Escola van tenir l’oportunitat de posar-se en la pell de persones amb diversitat funcional.

AUDICIONS

Aquest trimestre vam començar les audicions d’entrada a l’escola sentint la cançó “Iguals” que ens diu que tot i que semblem diferents no ho som pas tant i que compartint el joc, la vida… descobrirem que en aquest món hi ha lloc per a tots i podem viure millor.

Vam seguir amb la cançó “Cercles” de Sopa de Cabra que dóna nom al disc amb què han tornat a l’escena musical el 2015. Adjuntem l’enllaç:

La setmana passada vam  sentir “L’hivern” de Vivaldi.

Adjuntem dos enllaços. En el primer video es pot veure què volia transmetre’ns Vivaldi amb aquesta música. En el segon podem observar tota la corda com interpreta  aquesta peça.

Amb l’arribada al Carnestoltes, aquesta setmana durant les entrades a l’escola, sentirem diverses cançons que hi fan referència.