Els nens/es de cicle mitjà també han fet la castanyada al pati de l’escola el 29 d’octubre a la tarda, juntament amb tots els altres alumnes de l’escola.
CASTANYADA A EDUCACIÓ INFANTIL
04/11/15Els més xics de l’escola hem celebrat la castanyada!!!
Convertits en cuiners, vam elaborar panellets que estaven boníssims! Vam tenir la sort de rebre la visita de la castanyera, que va portar moltes castanyes per tots els alumnes de l’escola. Vam anar a veure als ajudants de la castanyera, que havien tallat les castanyes i les estaven torrant… Aquests ajudants eren pares i mares d’alumnes de l’escola que van fer una gran feina!!!
Per fer la festa més grossa, vam convidar als nostres familiars perquè tastessin aquests panellets, les castanyes torrades, moniatos… Vam poder ballar un parell de danses plegats i després vam poder ensenyar les nostres classes i passejar pel passadís i les diferents aules per veure les exposicions de moniatos disfressats i les ambientacions.
Diuen que “Quants més serem, més riurem!, i aquesta vegada va ser ben cert! Moltes gràcies a tots per venir a acompanyar-nos i fer de la castanyada una bonica celebració!
EXPOSICIO DE FRUITS DE TARDOR DISFRESSATS
04/11/15Els fruits de tardor ja fa dies que estan a les paradetes dels mercats, a les nostres cuines, als nostres plats… i a les nostres aules! però ben disfressats!!!
Les carbassetes, els fantasmets, els Samsam, els Taros, els barrufets i els Yakaris s’han entretingut i divertit molt amb l’ajuda dels seus familiars a disfressar molts fruits de tardor: moniatos, carbasses, codonys, castanyes… Voleu veure la seva imaginació i creativitat??? En aquestes fotografies trobareu una bona mostra!
JOCS CASTANYADA CICLE SUPERIOR
04/11/15La setmana passada, amb motiu de la Castanyada, els alumnes de Cicle Superior varen poder gaudir de la tarda, participant en una sèrie de jocs on les habilitats motrius i la cooperació en el grup, eren necessaris per passar-ho d’allò més bé. Tot seguit, en podeu veure una mostra.
CLASSE D’ESCACS 4T
04/11/15Durant dues setmanes, els nens i nenes de les classes de 4t han fet un curset d’escacs. La Bety i la Mònica han estat unes excel•lents mestres ensenyant estratègies i jugades especials. Han après molt.
Segur que podreu fer bones partides a casa amb uns rivals molt competents!
CASTANYADA CICLE INICIAL
04/11/15El dijous 29 els nens i nenes de cicle inicial vam celebrar la castanyada. A la tarda vam fer jocs al pati i després ens vam menjar les castanyes.
AUDICIONS
04/11/15Aquesta setmana, a les entrades podem escoltar “La meva petita terra” del compositor manresà Manel Camp, interpretada per ell mateix al piano. Aquí teniu l’enllaç:
https://www.youtube.com/watch?v=863VoHsYUac
Us deixem també un pensament seu:
“El fet d’estimar la música, entendre-la, conèixer-la o simplement escoltar-la, ens fa millors…
La música en definitiva, tendeix a situar-nos en harmonia amb l’univers”
BOLETADA 2015
01/11/15
Ens sap molt greu però ens veiem obligats a suspendre la boletada prevista per aquest diumenge dia 8 de novembre. Aquesta tardor el temps no ens ha acompanyat i quan per fi es decideix a ploure és massa tard. Potser d’aquí a una setmana o quinze dies, sempre i quan no glaci, començaran a sortir bolets. Però els caps de setmana de novembre ja són plens d’activitats. Per tant, el millor és deixar-ho per la tardor vinent.
RESUM PRIMERA REUNIÓ DE DELEGATS DEL CURS 15-16
29/10/15A continuació, podeu llegir el resum de la primera reunió de delegats celebrada en aquest curs 15-16.
Per saber què es va dir, quins acords es van prendre… podeu clicar al títol de la notícia i es desplegarà el contingut sencer. Llegir més»
AUDICIONS
28/10/15La setmana passada vam escoltar “Fil de llum” d’Andreu Rifé;
aquesta setmana estem sentint “Pet-patum” d’en Jordi Tonietti.
Si us ve de gust escoltar-les, podeu clicar als enllaços següents:
“FIL DE LLUM”: www.youtube.com/watch?v=KXp_7ErOHZc
” PET-PATUM” https://www.youtube.com/watch?v=CfwegKOmCJE


