#JOEMQUEDOACASA: LA LLEGENDA DELS PADRINS I FILLOLS LECTORS DEL PUIGBERENGUER

A l’Escola, cada curs els alumnes de 5è estan molt il·lusionats per fer de Padrins Lectors dels nens i nenes de 1r. Aquesta activitat té lloc durant el segon trimestre del curs i com cada any, les classes de Hellen Keller i Rosa Parks havien iniciat aquesta bonica tasca. Vet-ho aquí que, quan faltava poc per finalitzar aquest període d’apadrinament, vam haver de cancel·lar totes les classes, degut al confinament. Grans i petits van sentir molt no poder acabar aquesta activitat ja que sempre és una activitat memorable que recorden al llarg dels anys posteriors.

Sortosament, per Sant Jordi els nens i nenes de 5è van poder fer un detallet als seus fillols, per poder fer el tancament tan desitjat. Els van regalar un conte! Sí, un conte dibuixat per ells, amb la col·laboració de tothom i dedicat als més petits, explicant aquesta bonica experiència dels apadrinaments. Us animem a llegir-los tot seguit. Desitgem que us agradin: