LECTURES RECOMANADES PER AQUESTES FESTES

Des de la Comissió de Biblioteca de l’Escola us desitgem unes felices festes i una molt bona entrada a l’any 2019, sempre en companyia d’una bona lectura amb els infants. Aquí us deixem unes recomanacions. Recordeu que, per Nadal, un bon llibre és el millor regal.

GUIA LECTURA NADAL 2018 EDUCACIÓ INFANTIL

GUIA LECTURA NADAL 2018 CICLE INICIAL

GUIA LECTURA NADAL 2018 CICLE MITJÀ

GUIA LECTURA NADAL 2018 CICLE SUPERIOR

PROJECTE MANRESA

Durant aquests mesos els alumnes de tercer hem estat treballant sobre la nostra ciutat, Manresa. Hem treballat amb diferents materials, mapes, consultes a pàgines web, llibres, revistes..
Hem après un munt de coses!

AMIC INVISIBLE A QUART

Com cada any fem el regal de l’amic invisible. Aquest hem escrit uns desitjos pels nostres amics  amb lletres  molt boniques. Esperem que tothom estigui molt content amb el seu regal!

ENS MOVEM CONTRA EL CÀNCER

Aquest diumenge al matí, l’Escola Puigberenguer de Manresa i l’AMPA del centre han organitzat una jornada de solidaritat per La Marató de TV3, que enguany està dedicada a la investigació del càncer ─la primera causa de mort a Catalunya entre els homes, i la segona… Llegeix més»