Escola Nova 21

escolanova21

Escola Nova 21 ha ampliat el número de participants al seu programa, per tant, formem part de les escoles que iniciaran una avaluació i diagnosi, que acabarà al mes de desembre, quan se seleccionaran 30 centres que es formaran amb suport i orientació d’Escola Nova 21, en el camí cap a una escola avançada.

Aquí podreu llegir la carta que ens comunica que formem part de la xarxa.

Com alguns ja sabeu, al darrer Consell Escolar es va accedir a presentar la sol.licitud per formar part del programa Escola Nova 21. Es tracta d’un programa per aconseguir un sistema educatiu avançat.

Us convidem a veure aquest diumenge dia 18, a les 21:55h el reportatge “Una altra escola” del programa “30 minuts” a TV3.