Xerrada i taller Ciberbullying

El grup Crític de l’Ajuntament de Montornès torna a oferir-nos aquest any una xerrada-taller dirigida als pares i mares.
Com a escola donem molta importància a que nens i nenes estiguin connectats a l’actualitat i tinguin coneixements digitals, però és molt més important que tinguin els valors ètics per a utilitzar les xarxes socials.
Com a pares i mares, teniu l’oportunitat de conèixer millor aquest món digital amb els seus avantatges i els seus inconvenients.

Dimecres 25 d’abril de 16:45 a 18:15 a la Biblioteca de l’Escola Mogent.

Cal inscriure’s en aquest senzill formulari (menys d’un minut) per calcular l’aforament. Us hi esperem!

Pots consultar el contingut de la xerrada fent click a la imatge: