Xarxa Matemàtica entre escoles

A partir de la Xarxa d’Escola Nova 21, hem creat vincle amb altres escoles veïnes.
És una oportunitat que ens permet transmetre les bones pràctiques entre escoles, millorant així el canvi metodològic en la nostra comarca.
Els dies 2 i 15 d’octubre ens va visitar l’escola Simeó Rabassa de Martorelles per conèixer com treballem la resolució de problemes matemàtics, una metodologia que nosaltres vam començar a 2007 i que vam presentar a vàries escoles europees al programa d’Erasmus al curs 2015-2016. Els vam mostrar com ens agrupem, quins materials utilitzem i com ens organitzem per a aquesta activitat.
En la segona sessió, els vam mostrar com avaluem amb les rúbriques digitalitzades.

[Podeu veure més fotos clickant a la imatge]

D’altra banda, el 26 de novembre l’escola Can Parera va venir a observar com treballem a parvulari els racons matemàtics de manera globalitzada i manipulativa, amb un material natural i proper.
Aquests racons formen part del nostre Projecte de matemàtiques competencials, manipulatives i vivencials que es treballa a tota l’escola.