Taller Descobrim Emocions

Descobrim Emocions és un taller de 3 sessions adreçat als educadors (pares, mares i mestres) per reconèixer les pròpies emocions i poder ajudar d’una manera més empàtica als seus fills o alumnes.

Aquest taller es farà a l’hivern (6 de novembre, 4 de desembre, 8 de gener, de 16:45 a 18:45, i amb servei de monitoratge) i es repetirà a la primavera (5 de febrer, 4 de març i 1 d’abril amb el mateix horari i serveis)

El dia 2 d’octubre es va presentar el taller a les famílies i mestres, a càrrec dels professionals Albert Lacruz i Albert Soler. Els temes que es tractaran a les 3 sessions són: la connexió amb les pròpies emocions, la motivació escolar i la disciplina amb afecte. Els participants es marcaran els seus reptes i s’autoavaluaran, gràcies a un seguiment dels dos professionals. La metodologia serà participativa i distesa.

La participació de les famílies en aquesta presentació va ser elevada, amb aportacions de qualitat. Aquí us deixem una mostra de la sessió.

Les persones que estigueu interessades en inscriure-us al taller, ho podeu fer en aquest senzill formulari:

Donada la limitació de places, potser l’organització del taller es veurà modificada.