Projectes d’aula i col·laboracions amb l’entorn

Aquest any el tema comú a l’escola són els valors, treballats des d’un punt de vista vivencial i participatiu. Per això, moltes aules han treballat durant un trimestre conjuntament amb diferents entitats del poble o la comarca. Algunes feines les podeu veure de manera més detallada als nostres BLOGS.

P3 A Les bicicletes
P3 B Els gegants
P4 A L’aigua
P4 B Les bruixes i bruixots
P5 A Els cotxes
P5 B Els indis
1r A El fons del mar
1r B Els paleontòlegs
2n A  Ha fet una campanya de recollida pel banc d’aliments amb l’IES Marta Mata, en col·laboració amb Càritas
2n B Ha fet una campanya de donació de sang per el Banc de Teixits juntament amb l’IES Marta Mata
3r A Tots som mestres d’educació especial
3r B “El camino azul” un projecte sobre la detecció d’emocions, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Montornès
3r C Els ciclistes, amb un projecte de movilitat sostenible.
4t A Han fet una recerca sobre com millorar el poble de Montornès.
4t B ha fet un treball de recerca sobre les diferències a l’hora d’aprendre i les diferents capacitats en col·laboració amb l’Escola d’Educació Especial Can Vila.
5è A i B han muntat una cooperativa amb els productes ecològics del nostre hort, amb la col·laboració de l‘Ajuntament de Montornès. Part dels guanys aniran a tres associacions: Globus pels valents, ADF i help Gàmbia.
6è A ha treballat conjuntament amb el casal d’avis i àvies, amb un projecte intergeneracional.
6è B han fet un projecte sobre l’amistat, en col·laboració amb l’Esplai Panda de Montornès.