Preinscripció 2017-2018

captura-de-pantalla-2017-03-18-a-las-11-43-36

RESUM PORTES OBERTES

17 de març

Fent click a la imatge podreu veure la presentació que es va projectar a la jornada de portes obertes.
Podeu trobar més informació de l’escola al desplegable “menú” de la part dreta superior (escola, projecte educatiu, activitats, serveis, blogs)

Calendari Preinscripció

20 de març, publicació de les places provisionals  NOVETAT
23 de març 4 d’abril, presentació de sol.licituds (cal demanar dia i hora a secretaria) amb una entrevista amb el vostre fill o filla per revisar la documentació.
24 d’abril, llista provisional de sol.licituds
25 al 27 d’abril, presentació de reclamacions
3 de maig, llista de sol.licituds amb puntuació un cop resoltes les reclamacions
4 de maig, sorteig del número de desempat
8 de maig, llista definitiva ordenada per puntuació
30 de maig, publicació de les places de l’escola
2 de juny, llista d’alumnes admesos i en llista d’espera
12 al 16 de juny, període de matriculació (més informació al mes de maig)

Més informació sobre tot el procés, la documentació i la puntuació del barem i el formulari de la sol.licitud en aquests links.