“Portes obertes” online

Tens dubtes sobre el funcionament de l’escola o sobre la preinscripció?
Has llegit l’apartat de Preguntes Freqüents?
Tot i així, t’agradaria parlar amb l’Equip Directiu?

Et convidem a una reunió virtual a través de Zoom.
Necessitem limitar l’aforament, és per això que si tens dubtes a resoldre, et demanem que t’apuntis en AQUEST QÜESTIONARI i anota el teu mail quan t’ho demani.

1. Escriu el teu NOM I COGNOM .

2. Selecciona la franja horària que més s’adapti a les teves necessitats.
Tens 4 franges per triar:
Dilluns 11 de maig de 10 a 10:30
Dilluns 11 de maig de 11 a 11:30
Dimarts 12 de maig de 16 a 16:30
Dimarts 12 de maig de 17 a 17:30

3. Finalment, dóna-li a “continuar”

4. Per acabar, introdueix el teu email per a que et podem convidar el dia de la reunió.

El dia 11 o bé el dia 12, rebràs un mail abans de la reunió amb un codi ID i una contrassenya per a accedir a Zoom a l’hora que has triat. És possible que et demani instal·lar l’aplicació de Zoom (ràpida i segura)

Et demanem màxima difusió.

En breu es publicaran les dates exactes de preinscripció, afavorint que tot el procés sigui TELEMÀTIC i no us calgui anar als centres per a res. De tota manera, s’establiran uns dies PRESENCIALS als centres per a aquells casos que hagi estat IMPOSSIBLE fer el procés telemàtic. Lamentablement no estarem autoritzats a fer-vos un recorregut per l’escola ni podreu accedir a cap espai del centre.
Esperem que entengueu aquesta situació d’excepcionalitat.
Per a qualsevol altre dubte, contacteu amb nosaltres al a8059792@xtec.cat