Jornada per famílies Escola Nova 21

Com t’imagines l’escola al 2030?
Creus que l’escola necessita canvis per ajudar als nostres fills a adaptar-se a aquesta societat tecnologicament canviant?
El passat dia 16 de març, a l’escola vam fer una jornada en comunitat de l’Escola Nova 21, un projecte en el que estem implicats i que vol transformar l’educació i l’escola.
Van ser tallers destinats als pares i mares per continuar amb la feina feta a les aules, i van girar al voltant dels 4 pilars de l’aprenentatge: aprendre a conèixer, a fer, a ser i a conviure.
Agraïm a totes les persones participants les seves aportacions, energia i il·lusió. Els mestres vam descobrir que tenim famílies amb molta empenta, idees i moltes ganes de crear comunitat.
En aquest vídeo podeu veure un recull de fotos i entrevistes de la jornada de treball.