Eleccions Consell Escolar

Aquest any hi ha eleccions al Consell Escolar. Del sector pares s’han de renovar 4 places.
Per presentar la vostra candidatura, heu d’omplir el full oficial que us donarem a secretaria o a direcció i portar una fotografia recent. Teniu de plaç fins el 20 de novembre.
Us recordem que, tot i haver format part del Consell Escolar, podeu tornar a presentar la vostra candidatura.

D’altra banda, teniu penjat el cens de pares i mares al suro del costat del menjador, per a revisar que les vostres dades siguin correctes. En cas d’alguna errada, ppodeu presentar alegacions fins el dia 9 de novembre. Aqui trobareu el link al calendari d’actuacions.

Us recordem la impotància de participar com a candidat i com a votant. És important que hi hagi més candidatures que places vacants, per poder cobrir possibles baixes.