Setmana Sense Soroll

Durant la setmana del 23 al 26 d’abril, tot l’alumnat de primària i P5 va elaborar un dibuix, anagrama, rodolí, onomatopeia… relacionats amb la reducció del soroll. L’alumnat de P3 i P4 hi va contribuir decorant símbols de silenci. Entre tots es va confeccionar un mural amb el lema Abaixem el volum!.

El dia 24 d’abril, de les 3 de la tarda fins a 2/4 de 4, totes les activitats de l’escola es van realitzar amb el màxim de silenci possible.

De mica en mica ens anem conscienciant de la necessitat de reduir la contaminació acústica.