Programa SI! per a famílies

La nostra escola participa al Programa SI!, un projecte per a millorar la salut cardiovascular dels nens i nenes des de la infantesa. L’escola és clau per educar en aquest àmbit, no obstant això, és a casa on es consolida un estil de vida saludable.

Us convidem a registrar-vos a la Intranet del programa per poder accedir als seus recursos, Cardiocuentos, balls, episodis de Sesame Street, activitats en família i molts més continguts divertits i interessants per gaudir mentre apreneu a estimar el cor.

Aquí podeu veure alguns exemples de materials com els que trobareu a la web del Programa SI!

Per a registrar-vos feu clic en aquest enllaç.

A més, en registrar-vos rebreu un Butlletí amb més continguts i informacions rellevants.

Seguiu com a família el programa SI! 👍