Activitats de Nadal i postal

Dimarts 21

El dimarts 21 l'alumnat anirà a cantar nadales a l'exterior de la residència Sant Jaume, en horaris diferents. La recollida dels alumnes d'educació infantil és a les 12.30 h a la Plaça de la Fira (si es queden a menjador, els acompanyarem a l'escola). Els alumnes de primària tornen a l'escola.

Dimecres 22

Jornada continuada. El dimecres 22 es realitza jornada continuada. L'horari escolar serà de 9 a 13 h.

D' 11 a 13 h. l'alumnat cantarà Nadales pel poble i acabarem l'activitat a la Fira. Aquest serà el punt de recollida de tots els  nens i nenes.

Servei de menjador, es  manté en horari de 13.00 a 15.00 h. Els infants que es queden a menjador els acompanyarem al centre.

Activitats extraescolars. El dimecres 22 no es realitzaran activitats extraescolars esportives ( multiesportiu i zumba) per indicació de l'empresa responsable. L'activitat d'anglès haureu de concretar amb l'Anna Sabaté per tal de modificar l'horari.

Nadala. Els nois i noies de 6è han elaborat aquesta nadala. Bones Festes a tothom!