Portes obertes 2016

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El 24 de Febrer van fer jornada de portes obertes a la nostra escola. Els diferents nivells van fer exposicions de treballs fets a classe. Pels passadissos es podien veure ordinadors amb fotografies de diferents sortides, colònies i activitats diverses. A la biblioteca hi havia una exposició molt bonica amb el títol “Contes de sempre”. A les classes els alumnes i mestres fèiem classe, però era molt divertit ja que els peres, tiets, germans, avis… ens visitaven, preguntaven o simplement miraven.

Tots els espais de l’escola estaven oberts al públic. L’assistència va ser molt bona.

A continuació podeu veure un recull de fotografies d’aquell dia tan maco.