Pagaments curs 2022/2023

Nota informativa i codis de barra:

Pagaments escola_2022_2023

NORMATIVA I INFORMACIÓ RELACIONADA:

• Els pagaments fora de termini no permeten que es pugui gaudir de l’activitat. En cas de problemes per fer el pagament, cal parlar amb secretaria o el tutor o tutora.
  • Per poder anar a les sortides/colònies cal haver pagat la quota de material.
  • En el concepte d’ingrés cal posar el NOM I COGNOMS DE L’ALUMNE/A.No cal portar el justificant al tutor o tutora.
  • Si realitzeu els pagaments d’escola amb transferència i us demana un codi de confirmació o entitat, és: 0284502.
  • Per poder gaudir de tots els serveis i activitats o material que ofereix l’AFA: extraescolars, esmorzar saludable o altres, chromebooks, tauletes digitals i llibre verd, cal ser soci de l’AFA.