Obertura del NOU ACCÉS a l’escola

El proper dilluns 17 de gener obrirem el nou accés per entrar al centre per l’entrada principal.

Consideracions a tenir en compte per tal que el canvi sigui un èxit:

. Els primers dies la policia local ens ajudarà a transitar correctament facilitant-nos les indicacions.

. La línia groga marca la zona de “càrrega/descàrrega” dels infants, el cotxe s’atura per permetre-ho però no és una zona d’aparcament .

No es podrà aparcar damunt el pas elevat de vianants. Comunica l’espai de la plaça dels Cents Pisos ( zona de jocs i espera) amb l’accés al centre.

. Les escales “actuals” per on pugem ara restaran tancades.

. Les famílies que porteu els infants a Aliret/Patrocini a peu, entrareu totes per l’accés nou.

. Les famílies que porteu infants a Aliret en cotxe pujareu per la rampa del darrera com feu fins ara.

. La rampa d’accés nova compleix les condicions idònies per tal de resultar còmodes a cadires de rodes, cotxets i vianants amb dificultats de moviment ( lumbàlgies …). Us demanem que utilitzeu aquest accés i anul·leu el document anterior d’accés al recinte amb cotxe.

. Les activitats extraescolars també entraran/sortiran per l’accés nou.

. El servei d’acollida matinal seguirà com fins ara donat que la porta principal encara estarà tancada abans de les 9.00h.

. Si us plau, cal que informeu a familiars/cangurs que portin o recullin infants al centre dels canvis.

Entre tots i totes fem un accés més segur i fàcil a l’escola. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

ACCÉS VIANANTS