Nou accés a l’escola

Dilluns dia 17 de gener s’ha obert el nou accés de l’escola, al c. Ramon Puig i Molins. L’actuació ha estat finançada pel Departament d’Educació i part (il·luminació i jardineria) per l’Ajuntament de Cardona.  Us deixem la notícia publicada al regió 7 avui dimarts 18 de gener.

L’Escola Patrocini de Cardona estrena una nova entrada pel Carrer Ramon Puig i Molins
Les obres que s’han fet han permès millorar l’accessibilitat al centre educatiu

El nou accés de l’Escola Patrocini és ja una realitat. L’actuació, que ha suposat una inversió de 322.128 euros, ha estat finançada pel Departament d’Educació de la Generalitat i ha comportat l’obertura d’una nova entrada pel carrer Ramon Puig i Molins. Una actuació que suposa una millora en l’accessibilitat al centre i que substitueix l’entrada de la plaça Maragall. L’Ajuntament de Cardona n’ha assumit tot el projecte d’il·luminació i jardineria.

Aquesta setmana, una delegació del consistori encapçalat per l’alcalde, Ferran Estruch, la regidora d’Educació, Roser Montoriol, i la regidora d’Ocupació, Maria Camps, conjuntament amb l’equip directiu de l’Escola Patrocini i Llar d’Infants Aliret i membres de l’AMPA, han estrenat el nou accés de l’escola.

L’Ajuntament, després d’un estudi arquitectònic encarregat l’any 2018 i posteriorment amb l’acceptació i el finançament per part del Departament del projecte posava fil a l’agulla a una reivindicació històrica de l’escola i del municipi per dotar el centre educatiu d’un nou accés totalment segur i accessible. Unes obres que s’han allargat dos anys i que ja són una realitat.

FONT: https://www.regio7.cat/bages/2022/01/18/l-escola-patrocini-cardona-estrena-61679578.html