Inici de repartiment de fruita per esmorzar: 15 de setembre

Dimecres 15 de setembre, primer dia del curs, comencem el repartiment de fruites i verdures  a l’escola, seguint el Pla de Consum de la Fruita a les escoles, que  és una iniciativa de la Unió Europea que consisteix en distribuir fruita fresca i/o verdura a les escoles que hi participem. Durant el curs, una setmana de cada mes (3 o 4 dies/setmana), es reparteix a tots els alumnes del centre, per esmorzar, fruita i/o verdura seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat (més informació a: https://agora.xtec.cat/ceip-mdpatrocini-cardona/fruita-a-lescola/)

Us adjuntem la graella amb el repartiment de fruites que es farà a TOT L’ALUMNAT de l’escola (ed.infantil i ed.primària), a l’hora d’ESMORZAR,  la propera setmana. Recomanem que els alumnes portin un petit esmorzar complementari per si hi hagués algun problema en rebre la fruita dimecres, en motiu de la Festa Major.

DIES FRUITES
Dimecres 15 Pera  (180 grs/alumne)
Dijous 16 Plàtan (180 grs/alumne)
Divendres 17 Poma  (180 grs/alumne)

L’ordre de la fruita pot variar en funció de l’estat de maduració.