AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR

AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR. Alumnes que ja sou del centre.

El Consell Comarcal del Bages ha convocat els ajuts individuals de menjador. Us adjuntem la informació per sol·licitar-los.

-Termini de presentació de sol·licituds: 14 de maig.

Com sol·licitar-lo? Telemàticament a: https://beques.ccbages.cat/

– Què necessiteu per sol·licitar-lo?

• Número IDALU de l’alumne. Si ja heu demanat beca el curs passat, us l’enviarem avui. Sinó, ens el podeu demanar per correu electrònic o telèfon.
  • Fotocòpia escanejada o fotografia del DNI/NIF/NIE de l’alumne/a. Si l’alumne no té document d’identitat, ha de sol·licitar el NIF K a l’Agència tributària.
  • Fotocòpia escanejada o fotografia del DNI/NIF/NIE dels membres de la unitat familiar. En el cas d’infants que no siguin els sol·licitants, es poden identificar amb el llibre de família o el certificat de naixement.
  • En cas de separació, adjuntar escanejada o fotografiada acta final de mediació o sentència de divorci.
  • Si és el cas, document escanejat o fotografiat de les prestacions econòmiques d’urgència social: alimentació, vestit i allotjament.

Instruccions elaborades per l’escola

Instruccions Consell Comarcal Bages