Ajuts de material escola i llibres. Serveis Socials

El termini per presentar sol·licituds pels ajuts de material escolar, quotes de reutilització de llibres, quota AMPA i llibres escolars per al curs 2022/2023 finalitza el proper 30 de setembre de 2022.
Les sol·licituds s’han de presentar a l’Oficina de Serveis Socials (Edifici del Centre Cívic, planta -1) de 8:30 a 13:30 h, de dilluns a divendres o a través del correu electrònic: serveissocials@cardona.cat
L’ajut màxim és de 70 € per alumne i curs i hi poden optar les famílies empadronades al municipi de Cardona (sempre i quan portin un mínim de 6 mesos empadronats) amb fills/es que estiguin cursant d’ I3 a 4t d’ESO en qualsevol dels centres educatius del municipi.

Per qualsevol dubte o aclariment us podeu adreçar a Serveis Socials (93.869.21.47 i/o serveissocials@cardona.cat).