Ajut llibres, material escolar, llibre verd i AMPA

El proper dilluns 27 de juliol s’obre la convocatòria per presentar sol·licitud d’ajuts per material escolar, llibres, llibre verd o quota de l’AMPA pel proper curs 20/21. El termini per presentar les sol·licituds finalitza el divendres 4 de setembre de 2020.

Les sol·licituds s’han de recollir i  presentar a l’oficina de Serveis Socials (Edifici del Centre Cívic, planta-1) en horari de dilluns a divendres de 8.30 a 13.30 h. També us les podeu imprimir des d’aquí: SOL·LICITUDS CONVOCATÒRIA AJUTS’20 (1)

Dades interessants:

1. Aquest ajut el podeu sol·licitar les famílies empadronades a Cardona amb fills/es que cursin aquest curs 20/21, de P3 a 4t d’ESO, als centres educatius de Cardona.

2. L’ajut màxim és de 70 € per alumne i curs.

3. A les bases de la convocatòria hi trobareu els ingressos nets de la unitat familiar a tenir en compte i la documentació que heu d’adjuntar a la sol·licitud. CONVOCATÒRIA SUBVENCIÓ ADQUISICIÓ LLIBRES I MAT. ESCOLAR 2020

4. Les subvencions atorgades s’hauran de justificar abans del 30 de novembre, amb la presentació del rebut de pagament de material escolar, llibres, llibre verd o AMPA. Per tant, cal que guardeu aquests rebuts i /o factures.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *