Accés a l’escola

Benvolguda família,

Com a norma general, l’alumnat i acompanyants han d’entrar i sortir del recinte utilitzant les escales, mai a través de la rampa, tret d’alguna excepció puntual per casos de força major comunicats prèviament a la direcció.

No és permès l’accés en cotxe al recinte. Només hi poden accedir i aparcar el professorat de l’Escola i de la Llar d’Infants Aliret. També és permesa l’entrada en cotxe i l’estacionament limitat a les famílies de la llar d’infants per deixar-hi i/o recollir els infants. En casos d’impossibilitat física per caminar, l’alumnat de l’escola també podrà ser acompanyat en cotxe a dins del recinte, amb el coneixement per part de la direcció.

Penseu que totes aquestes mesures s’adopten per tal de facilitar una accessibilitat més segura i sense problemes de congestió del trànsit rodat.

Esperant la vostra col·laboració en el compliment d’aquest acords, aprofitem l’avinentesa per saludar-vos molt cordialment.
Atentament,

La Direcció.