L’EMPràdio PRESENT A RÀDIO4

L’EMPràdio, present al programa «L’altra ràdio» de Ràdio4

Gràcies a Pitu Martínez, responsable de divulgació de cultura digital i audiovisual del Departament d’Educació, la ràdio escolar del nostre centre serà present al programa L’altra ràdio.

En aquest cas, parlarà sobre audiovisuals i tecnologies a l’escola. Un dels exemples serà el treball que duem a terme en el taller de ràdio de l’escola Martí Poch.

Podreu escoltar el programa a Ràdio4, el dimecres 5 de gener quan passin cinc minuts de les dues del migdia i el diumenge 9 de gener quan passin cinc minuts de les quatre de la tarda. Naturalment també podreu trobar el programa per internet a la ràdio a la carta, en el podcast corresponent.

En l’era de la comunicació que vivim, la ràdio escolar és una bona eina educativa. Gràcies Pitu per la divulgació!