COMPARTIM NADALES A L’ESCOLA

La vida i el món són més bonics quan es comparteix amb algú totes les coses bones que rebem.

Us hem preparat una mostra de les cançons i nadales que hem interpretat a l’escola perquè les pugueu gaudir en família aquests dies de Nadal.

Aquest any hem creat postals musicals, esteu a punt per obrir-les i escoltar-les?

BONES FESTES A TOTHOM!

Ens retrobarem el 10 de gener de 2022

3 comentaris a “COMPARTIM NADALES A L’ESCOLA”

  1. Moltes gràcies per pensar amb mi
    I compartir aquestes boniques nadales.
    Felicitar als mestres per l’esforç que això suposa i desitjar-vos un millor any 2022

  2. M Dolors Foguet Solanes

    Quines nadales, cançons poemes, treballs… més bonics!
    Gràcies per compartir-ho!
    Felicitats a tot l’alumnat i a
    l’equip de mestres! Una forta abraçada per tots!
    Feliç Nadal i bons desitjos pel 2022!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut