SETMANA SOBRE RODES 2023

El DEFC és una iniciativa que vol mostrar a la societat com és l’actual Educació Física a les escoles. Aplega estudiants, professors i voluntaris seguint el lema “Estil de vida actiu per a tots i per sempre“. En motiu de la celebració del Dia de l’Educació Física al Carrer els nens i nenes han omplert la pista de patinets i bicicletes de tots colors!

OBJECTIUS:

picto-mostrar-la importancia
Mostrar la importància de l’Educació Física pel desenvolupament integral i integrat en totes les edats.
picto-donar-a-coneixer
Donar a conèixer la nova Educació Física: integradora, variada i divertida.
picto-fomentar-la-practica
Fomentar la pràctica d’activitats físiques variades i en companyia pel benestar físic, psíquic i social.
picto-conscienciar
Conscienciar dels alts índexs de sedentarisme al nostre país amb el problema de salut i elevat cost sanitari que comporta.
picto-mostrar-a-la-societat
Mostrar a la societat la part de la feina realitzada a les classes d’Educació Física.
picto-promoure-la-difusio
Promoure la difusió d’activitats físiques saludables poc conegudes
picto-transmetre-els valors
Transmetre els valors que la pràctica de l’activitat física ajuda a potenciar: esforç, autosuperació, cooperació, empatia.
picto-animar-a-la societat
Animar a la societat a adoptar un estil de vida actiu.
picto-augment-d-hores
Promoure la necessitat d’un augment d’hores d’Educació Física al sistema educatiu en sintonia amb l’opinió del ministeri de sanitat, el CSD, la UNESCO i l’OMS.

Quins ODS treballem:

#DEFC2023