CURSA DE BTT A L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ

Diumenge 14 de maig l’escola Martí Poch conjuntament amb l’AMPA i amb la col·laboració del Consell Esportiu de la Conca de Barberà i el Motoclub Francolí van organitzar la IX cursa de BTT comarcal amb l’objectiu de fomentar la pràctica d’activitat física i en aquesta ocasió sobre rodes. La cursa es va realitzar al circuit del Motoclub Francolí en plena natura, en un circuit divertit i exigent i amb un ambient molt familiar.

Gran participació amb una cinquantena de corredors vinguts de les escoles de la comarca: ZER Conca de Barberà, Escola les Muralles, Escola Salvador Ninot, Escola Vedruna i de l’Escola Martí Poch.

Es van realitzar diferents curses repartides per categories. Els alevins van recórrer 2.200 metres, realitzant una volta al circuit llarg i dues voltes al recorregut mitjà. Els benjamins 1.800 metres i els prebenjamins 1.200 mestres realitzant tres i dues voltes respectivament al recorregut mitjà. Per altra banda els debutants van fer un tram del recorregut mitjà on van poder demostrar les seves habilitats.

Tots els participants varen tenir un diploma de participació, un obsequi, esmorzar i aigua per recuperar forces després de l’esforç. També es van repartir premis als tres primers classificats de cada categoria al finalitzar totes les curses.

Classificació:

Categoria Aleví Maculí: 2n classificat: BIEL COS (ESCOLA MARTÍ POCH)

Categoria Aleví Femení:  1ra classificada: ALEXIA ROIG (ESCOLA MARTÍ POCH)

Categoria Prebenjamí Masculí: 3r classificat: GUIFRÉ ÒDENA (ESCOLA MARTÍ POCH)

Moltes gràcies a tots els participants, a les seves famílies i a tots els col·laboradors per fer-ho possible. Fins la propera!