Pengem caixes niu a l’escola.

El dia 1 de desembre els alumnes de l’escola Martí Poch van celebrar la inaguració i reconeixement de la placa d’Escola Verda.

Dins de les diverses activitats que van fer els alumnes, cal destacar els parlaments dels delegats verds, de la directora, de l’alcalde i de la representant de l’A.M.P.A.

Els alumnes de cicle mitjà van amenitzar la festa amb un ball de capgrossos; els alumnes de 5è van despenjar una nova pancarta a la façana: “60 anys endavant”i també els alumnes de 6è van fer una exhibició d’un ball de bastons.

Una de les activitats programades era la penjada de caixes niu i hotels d’insectes però degut al mal temps no les vam poder penjar. Uns dies després els alumnes de 6è les hem penjat en alguns arbres del pati de l’escola. Esperem que a partir d’ara vinguin molts ocells i insectes i que a la primavera ens donin més vida i alegria a l’escola Martí Poch.

Esperem seguint-nos IMPLICANT !

Alumnes de sisè