Acte de reconeixement davant la comunitat educativa

Divendres 1 de desembre s’ha dut a terme l’acte de celebració. Els delegats verds de cada curs han expressat els seus compromisos en relació al programa d’Escoles Verdes, així com una representant de l’AMPA, una mestra representant del comitè verd, la directora del centre i l’alcalde. L’acte també ha tingut caràcter festiu amb una actuació de ball de bastons per part d’alumnes de sisè i la ballada dels capgrossos de la Germandat de la Santíssima Trinitat a càrrec d’alumnes de cicle mitjà.

Imatges

Amb la presència de l’alcalde de l’Espluga, David Rovira, i un gran nombre de membres de la comunitat educativa, s’ha descobert una placa ubicada a l’entrada del centre que acredita a l’escola com a Escola Verda. Finalment els alumnes de cinquè des de la terrassa de l’escola ha descobert la lona del 60è aniversari que aquest curs celebra el centre.

L’esdeveniment d’aquest divendres s’ha celebrat al vestíbul de l’edifici, ja que la pluja ha impedit que es pogués realitzar a l’exterior. Tampoc no s’ha pogut penjar les caixes niu, ni els hotels d’insectes que totes les aules havien confeccionat pels diferents espais de l’escola.