APADRINEM ELS ARBRES DE L’ESCOLA

Iniciem el projecte de renaturalització del pati de l’escola amb la plantada d’arbres. Aquesta dijous 24 de novembre alumnat, mestres i famílies hem apadrinat els lledoners, els olivers, els aurons i la prunera de jardí.

L’acte l’han presentat els alumnes més grans de l’escola i els nens i nenes dels diferents cursos han fet diverses lectures relacionades amb els arbres i la natura.

La directora del centre ha obert l’acte, tot seguit el Sr. Antonio Carreras, espluguí i Doctor en Geografia i Història ens ha ofert unes emotives paraules i ha recordat com era el pati quan ell era alumne de l’escola. També ens han acompanyat Xavier Rosell, regidor de sostenibilitat de Ajuntament, Raquel Sánchez com a presidenta de l’AMPA i Roser Servalls, representant del MVR.

La música ha estat la protagonista de la cloenda de l’acte juntament amb una passejada pels arbres tot plantant els cartells identificatius de cada un d’ells.