TREBALLEM L’EXPRESSIÓ PLÀSTICA AMB KID PIX

El dimecres dia 31 d’octubre, tots els alumnes de l’escola Martí Poch vam celebrar la castanyada.

Els alumnes de cicle superior van fer un taller de sardana amb la colla de jubilats de Cerdanyola del Vallès anomenada «Xarau»; ens van explicar com ballar sardanes curtes i quan van acabar de fer-nos el taller vam provar de ballar tots junts. Els alumnes de cicle mitjà van rebre a les persones organitzadores de l’Espluga ciutat pubilla, l’any 1969, ja que aquest any celebren el 50è aniversari, i els van fer una entrevista per la ràdio.

Després havíem d’anar a fer l’exhibició al pati i celebrar-ho amb tota l’escola, però va ploure i llavors vam anar al Teatre del Casal. Seguidament vam ballar per cicles, de més grans a més petits. Tots els cicles van començar amb ball de galop i seguidament van ballar sardanes curtes, després com cada any vam fer la sardana de germanor amb alumes, pares, avis i tiets.

Per la tarda els alumnes de 6è, com ja es fa des de fa anys, ens vam disfressar de castanyers; a continuació van repartir castanyes i suc a tots els cursos, els quals  s’ho van passar fantàstic! després tots els cursos van sortir al pati  menys 6è que van anar a la classe a menjar les castanyes i la beguda tradicional: el most.

Tot i la pluja, tots els alumnes de l’Escola Martí Poch ens ho vam passar molt i bé i vam viure amb molta emoció aquesta festa tradicional catalana.

Liliana Riaño i Marc Amill, alumnes de 6è.