Sant Jordi 2018

DIADA DE ROSES, LLIBRES I LECTURES

PROGRAMES D’ACTES

MATÍ:

• P-5 Participa als actes literaris de la Residència Jaume I amb la representació El bosc i la primavera

• 10h a 11h III Ruta Literària a l’escola Martí Poch conduïda per l’alumnat de 6è

• 11:30 a 12:15h VII Mostra de Lectura en veu alta dels alumnes de 1r, 2n i 3r a la Biblioteca escolar Josep Vallverdú.

TARDA:

• 15:30h a 16:15 h VII Mostra de Lectura en veu alta dels alumnes de 4t, 5è i 6è a la Biblioteca escolar Josep Vallverdú.

En el decurs de l’acte es lliuraran els diplomes dels finalistes de l’escola que participen als V Jocs Florals Escolars de Catalunya així com els diplomes als participants en la VII Mostra de lectura en veu alta de l’escola Martí Poch.

L’acte de la Lectura en Veu Alta estarà obert a les famílies respectant l’horari d’entrada .